Saturday, April 24, 2010

mines....petang tadi

Petang tadi pi mines ngan my hubby...actually ada udang di sebalik celah kain....mmg nak pi cari RAM tuk netbook baru aku.....tapi actually aku ada agenda tersendiri..yelah hari tu bezday n wedding anniversary aku..aku tahulah tgh bulan...so dia dah kering...so aku ingt bila dah masuk gaji adalah hadiah...hehhehehh takpalah aku faham...bulan ni nak buat roadtax keta...tiba2 plak power window keta kami plak rosak..switch lampu umah kami pun rosak...sumer kan nak guna duit...so aku faham situasi dia....actually aku nak BB curve tu...tapi ntahlah tak tahu bila dpt..hadiah tuk tahun ni ntah ada ntah tidak dah asyik bg signal tapi buat tak tahu aja...sabar ajalah..lelaki kan mmg cm tu....

No comments:

Post a Comment


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones!